Reviews

4.4(27 reviews)
Ray Marx★★★★★

This place is totally awesome, great guys, great buys. Don't know why it rated this place before so low on me, wasn't my doing, it's definitely a 10 Star place... Miss the pig though...

Sis Sissy★★★★★

Great customer service A ton of choices in products Products don't disappoint

Denise Strickland★☆☆☆☆

WARNING...if you purchase anything from this store, make sure it works prior to purchase. They sold me a vape pen that did not work and would not exchange it. Yes, I understand no refunds/ exchanges is their policy, however, that should not apply if they sell you something that doesn't work. IMO, they stole my money. Edit for owners response...you are lying...no one checked my device nor told me to check my device. No one even said anything about a warranty. In fact all your employees said was no refunds no exchange.

susie welch★☆☆☆☆

All the ones we tried leak we tried 4. Coils burn out after a week on the Lost THC vape $65. Wow and Faded ($40) vapes the get extremely hot and spits the hot oil in your mouth into your lungs. Owner was nice and knowledgeable.

Caleb Loveland★★★★★

Very good products on my experience very good service and a wide variety of goods for your needs I rode up there every once in a while at night with my buddy and all the products and service I've been given are very nice btw thanks for treating me right

Hours and Location

Open Hours
People typically spend up to 3 hours here
MondayOpen 24 hours
TuesdayOpen 24 hours
WednesdayOpen 24 hours
ThursdayOpen 24 hours
FridayOpen 24 hours
SaturdayOpen 24 hours
SundayOpen 24 hours

About

Accessibility
Wheelchair accessible entrance
Payments
Credit cards
Debit cards

Reviews

Ray Marx

a year ago

This place is totally awesome, great guys, great buys. Don't know why it rated this place before so low on me, wasn't my doing, it's definitely a 10 Star place... Miss the pig though...

Sis Sissy

9 months ago

Great customer service A ton of choices in products Products don't disappoint

Denise Strickland

3 years ago

WARNING...if you purchase anything from this store, make sure it works prior to purchase. They sold me a vape pen that did not work and would not exchange it. Yes, I understand no refunds/ exchanges is their policy, however, that should not apply if they sell you something that doesn't work. IMO, they stole my money. Edit for owners response...you are lying...no one checked my device nor told me to check my device. No one even said anything about a warranty. In fact all your employees said was no refunds no exchange.

susie welch

2 years ago

All the ones we tried leak we tried 4. Coils burn out after a week on the Lost THC vape $65. Wow and Faded ($40) vapes the get extremely hot and spits the hot oil in your mouth into your lungs. Owner was nice and knowledgeable.

Caleb Loveland

2 years ago

Very good products on my experience very good service and a wide variety of goods for your needs I rode up there every once in a while at night with my buddy and all the products and service I've been given are very nice btw thanks for treating me right

powered byGoogle Maps